martedì 17 maggio 2011


Il look boho-chic  proposto da Roberto Cavalli per la stagione 2011 mi ha incantato. Avevo guardato le foto della sfilata e anche se riconoscevo la bellezza dei singoli capi, nulla aveva davvero attirato la mia attenzione. Qualche giorno fa ho trovato, girovagando per il web, le immagini della campagna pubblicitaria ... che dire, mi hanno lasciata senza parole. I colori, le fantasie e le forme si mescolano tra loro, non si distinguono più gli orli dei vestiti ed il risultato è un'esplosione di lusso, gioielli e colori da mille e una notte ma con un tocco urban dato da mini jacket e toni grey.
Più di tutti mi piace il look della foto postata subito dopo. Trovo bellissimo il tessuto e il colore dei pantaloni a gamba larga, mi piace il contrasto con di lunghezze creto dalla giacca molto corta, e il mix di fantasie da il tocco finale.
Mi guarderò un po' in giro alla ricerca di proposte low cost per riprodurlo!
A voi quale piace di più tra le foto postate? che ne pensate di questa collezione?

The boho-cich mood proposed by Roberto Cavalli this season has left me breathless. I've watched fashion show's pics and i've seen beautiful pieces, but nothing in particuler has catched my attection. Few days ago, surfing th net, I've found the ad campaign photos ... i love them. Colours, textures, shapes mix eachother, you can't distinguish a clothes by the other one and the result is an explosion of luxury, jewells and colours as a modern oriental night with an urban toch given by mini jackets ean grey tone.
I like very mcuh the outfit in the photo posted her down. I think the texture and colour of wide leg pants are amazing, i love the contrast made by different leight of jacket and pant.
I'll searching around to find a low cost version of this collection!
Do you like Roberto Cavalli ss11 collection? Which is your favourite outfit?





9 commenti:

  1. ciao! carino il tuo blog!
    ti seguo, passa da me e se ti va ricambia :)
    MY BLOG: DRESS UP FOR ARMAGEDDON

    RispondiElimina
  2. Amazing collection, awesome inspiration <3
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    RispondiElimina
  3. love the dresses.
    beautiful colors!

    x Cate

    RispondiElimina
  4. luv this editorial!

    racheldanielle-l.blogspot.com

    RispondiElimina
  5. love the colors in all that pictures <3

    RispondiElimina
  6. i looove the dresses and silk kaftans..gorgeous!

    http://thegirlsabouttown.blogspot.com

    RispondiElimina
  7. Yes finaly i found a good fashion blog!!! i have created a fashion blog to...just now but will start to put pics these days! hope we stay in touch

    RispondiElimina

leave me yuor fashion opinion <3

Follow this blog with bloglovin

Follow Mew Mew