martedì 15 febbraio 2011

Blake Lively wears Emilio Pucci: gorgeus!



Hi guys! today i'm very happy, yesterday i had an exam and i got a very good vote... so i've rewarded myself with shopping ( I'll show you my purchases soon!) and fashionshow!
Now i want to show you Blake Lively at Elle style awards 2011. She wears a bold blue Emilio Pucci's dress. She is always stunning and stylish and Pucci's clothes has a very particular essence.
After i'd seen Blake's photos, i've watched Emilio Pucci's collections...her for you my selection!

Cia a tutti! Oggi sono davvero felice, ieri ho sostenuto un esame ed è andato meglio di quanto mi aspettassi...di conseguenza mi son premiata con una buona dose di shopping e sfilate!
In quest post voglio mostrarvi Blake Lively agli Elle style awards 2011. L'abito che l'attrice indossa è firmato Emilio Pucci. I colori audaci e le forme bohemien rendono gli abiti della maison unici e irresistibili, soprattutto per le stagioni più calde.
 Dopo avere visto queste foto di Blake Lively ,ho revisionato le passerelle di Pucci...di seguito la mia selezione!





Emilio Pucci pre-spring collection

SS 11 collection



Pre-fall 12


Do you like Emilio Pucci's collections?
Let me know your opinions!
kisses <3

1 commento:

  1. I am a huge Pucci fan. I love how his printed chiffon dresses make the models look like they're floating.


    P.S. I'm following :)
    http://couturemepink.blogspot.com/

    RispondiElimina

leave me yuor fashion opinion <3

Follow this blog with bloglovin

Follow Mew Mew